No skill just luck

No skill just luck Gildia PVE


#1 2012-02-03 18:57:35

nellis

Administrator

Zarejestrowany: 2012-02-03
Posty: 13
Punktów :   

Malygos (The Eye of Eternity)

Faza I
Arcane Breath: Zadaje 28275-31725 (18850-21150 przy normalnej 10os. wersji) obrażeń Arcane wszystkim stojącym przed Malygosem w zasięgu 40 yd. Pozostawia debuff, który wybucha po 5 sekundach zadając 18850-21150 (9425-10575 normal) obrażeń Arcane pobliskim sojusznikom.
Arcane Storm to spadające z nieba pociski zadające losowym celom 9425-10575 obrażeń Arcane. Malygos zwraca się do celu przed użyciem tej umiejętności.
Vortex: Malygos wznosi się na wysokość wyrzucając wszystkich z raidu i zadając 2000 obrażeń Arcane co sekundę przez 10 sec. Gdy Vortex się skończy, wszyscy spadają spowrotem na ziemię i przy upadku tracą 10% obrażeń (Warlockowie mogą użyć demonic circle i DPSować bez przeszkód otrzymywania obrażeń przez cały czas. Podobnie z Rogue'ami, którzy mogą użyć Shadowstep). Jeżeli Malygos podczas tej umiejętności ma buff od Power Spark'a zwiększający dmg o 50%, zostanie on usunięty. Podczas Vortex'u Power Sparki zatrzymują się, ale od razu zaczynają się poruszać po zakończeniu tej umiejętności.
Power Sparks: Co stałe odstęp czasu w losowym miejscu w powietrzu między dwoma kolumnami pojawia się portal i spawnuje Power Spark'a. Ten mobek powoli porusza się w kierunku Malygos'a i jeżeli do niego dotrze, Malygos dostaje buffa tymczasowo zwiększającego jego obrażenia o 50%. Gdy Power Spark ginie, zostawia chwilowe pole elektryczne na ziemii, które zwiększa obrażenia wszystkich stojących w tym polu o 50%. Power Spark może być spowalniany, zakorzeniony czy zestunnowany Zaleca się zabijanie Sparków w tym samym miejscu (może w tym pomóc Death Grip death knight'a), gdyż buff do zwiększenia obrażeń może się dowoli stackować.

Faza II

Druga faza zaczyna się, gdy Malygosowi zostaje 50% życia. Przez całą II fazę Malygos lata nad nami i nie używa żadnej ze swoich poprzednich umiejętności. Power Spark który dotrze do niego w 2 fazie, nie będzie już miał żadnego efektu.
Arcane Storm to spadające z nieba pociski zadające losowym celom 9425-10575 obrażeń Arcane.
Deep Breath: Regularnie zadaje 5000 obrażeń Arcane na sekundę wszystkim w raidzie przez 5 sekund. Przed użyciem tej umiejętności pojawia się komunikat 'Malygos takes a deep breath'. Umiejętność ta nie zadaje obrażeń graczom latającym na dysku.
Power Overload: Co mniejwięcej stały odstęp czasu na ziemii pojawia się antymagiczna bariera (coś jak bariera death knight'a), zmniejszająca obrażenia zadane graczom stojącym w niej o 50%. Bariery z czasem się zmniejszają i stale trzeba się przemieszczać do nowej. Jeżeli pojawi się w miejscu gdzie stoimy, zostaniemy odepchnięci (knockback).
Nexus Lord pojawiają się na początku II fazy. Są to mobki, które latają na dyskach, ale blisko ziemii. Muszą być normalnie tankowane i po śmierci zostawiają dyski na ziemi, na które następnie powinni wejść meleesi - pozwalają one im na dotarcie do Scion'ów of Eternity.
Arcane Shock: Zadaje 14138-15862 (9425-10575 normal) obrażeń Arcane.
Haste: Zwiększa prędkość ruchu, ataku i czarowania o 100% przez 15 sekund. Może zostać zdispellowane.
Scion of Eternity również pojawiają się na początku II fazy i latają na dyskach, tyle, że poza zasięgiem graczy walczących wręcz. Atakują losowego gracza (brak aggro) i regularnie rzucają Arcane Barrage na losowego gracza. Przy śmierci zrzuca dysk na ziemię, pozwalając meleesom na dotarcie do innych Scion'ów.
Arcane Barrage: Zadaje 16965-19035 (14138-15862) obrażeń Arcane losowemu graczowi.
WoW - Malygos - taktyka & strategia
Faza III

Ostatnia faza rozpoczyna się kilka sekund po zabiciu wszystkich addów z fazy II. Malygos niszczy platformę, na której stoimy i wszyscy stajemy się czerwonymi smokami, pod których postacią walczymy z Malygos'em.
Arcane Pulse: Zadaje 28275-31725 obrażeń Arcane wszystkim w zasięgu 30 yd. Static Field: Tworzy niebieską elektryczną kulę przy losowym graczu. Zadaje ona 9425-10575 obrażeń Arcane wszystkim w promieniu 30 yd. Surge of Power: Malygos zaznacza losową osobę (i powiadamia ją o tym komunikatem) i wystrzeliwuje promień zadający 12000 obrażeń co pół sekundy przez 3 sekundy i 5000 obrażeń Arcane co sekundę wszystkim w zasięgu 5 yd tej osoby przez 5 sekund.
Taktyka - Malygos
Faza I
Malygos zwykle jest tankowany na środku platformy lub na zboczu - ważne jest to, aby smoczek nie był zwrócony w kierunku raidu. Jako jeden z nielicznych, smok ten nie uderza ogonem i wszyscy mogą spokojnie stać tuż za smokiem. Fizyczny atak Malygos'a jest dosyć wolny, ale zadaje dużo obrażeń i dodatkowo regularnie zieje ogniem (Arcane Breath), który zabiera ok. 20/30k życia wszystkim stojącym przed Malygos'em (czyli tankowi).
Przez całą walkę pojawiają się Power Sparksy w portalach znajdujących się między dwoma kolumnami, które znajdują się na północnym, wschodnim, południowym i zachodnim krańcu platformu na której stoimy. Idealnie do zabijania tych mobków nadają się hunterzy. Dobrym pomysłem jest aby death knight przyciągał Sparki umiejętnością Death Grip, w taki sposób, że wszystkie Sparki będą ginąć w jednym i tym samym miejscu, przez co dostaniemy ogromny bonus do DPS'a.
Malygos regularnie wznosi się do góry i rzuca Vortex, który roznosi wszystkich dookoła i zadaje 2000 obrażeń Arcane na sekundę przez 10 sekund (w sumie 20000 obrażeń jeżeli nie mamy żadnego resista). W tym czasie możemy rzucać wszystkie czary instant (wyjątkiem są hunterzy, którzy mogą używać Steady Shot, choć będą go długo castować). Po zakończeniu się tej umiejętności wszyscy spadają na środek platformy. Tank musi jak najszybciej przejąć wtedy smoka i odwrócić go od raidu (dobrze jest się tu umówić gdzie idzie tank ze smokiem, a gdzie reszta). Po zakończeniu Vortexu należy pamiętać o Sparkach, które natychmiastowo zaczynają się poruszać ku Malygosie.

Faza II
Malygos - lider niebieskich smoków Malygos przywołuje addy i wznosi się w powietrze, gdzie nie można go zaznaczyć i zaczyna rzucać magiczne bariery. Wszyscy (oprócz meleesów latająćych na dyskach) cały czas MUSZĄ znajdować się w magicznej barierze - zmniejsza ona otrzymane magiczne obrażenia o 50%. Bariery z czasem zmniejszają się i znikają, musimy więc stale przemieszczać się do nowych barier.
Na początku II fazy pojawiają się addy, które nieustannie poruszają się dookoła na dyskach. Oba typy mobów, Lordy i Sciony zrzucają po śmierci dyski na ziemię, które następnie mogą użyć meleesi, aby dostać się do Scionów, którzy atakują losowych graczy i latają poza zasięgiem walki wręcz. Lordowie muszą zaś być tankowani - gdyż potrafią oni jednym strzałem położyć gracza nie-tanka. Rangedzi najpierw niech najlepiej nie używają dysków - lepiej zostawić je na meleesów. Na dysku nie otrzymujemy obrażeń od Malygos'a (ale możemy być atakowani przez Scionów).
Po zabiciu wszystkich addów mamy kilka sekund czasu zanim Malygos zniszczy platformę i przeistoczymy się w smoczki. Warto użyć w tym umiejętności z dużymi cooldownami, np. zwiększające dps (np. Heroism/Bloodlust).

Faza III
Malygos podczas III fazy korzysta z 3 umiejętności:
Arcane Pulse - bardzo niebezpieczne AoE, które zabije wszystkich w zasięgu 30 yd. Musimy tu uważać, aby nie być za blisko - zwłaszcza, że jesteśmy dużymi smokami i promień 30 yd może nam się wydawać znacznie mniejszy.
Static Field - zadaje obrażenia z czasem wszystkim w prominiu 30 yd od kulki, która pojawia się przy losowym graczu - należy jak najszybciej uciec z jej zasięgu. Surge of Power - zadaje ogromną ilość obrażeń losowym 3 smoczkom co 0.5 sec przez 5 sekund. Należy jak najszybciej użyć Flame Shield'a, gdy tylko ujrzymy na środku ekranu komunikat-ostrzeżenie od Malygos'a - inaczej nie przeżyjemy nawet części tych 5 sekund.

Na początku III fazy stajemy się czerwonymi smokami, które kontrolujemy do końca walki. Mamy wtedy dostęp do 6 unikalnych umiejętności, które korzystają z podobnej do rogue'a energii i punktów combo.
Flame Spike
malygos flame spike Zadaje 943-1057 obrażeń Fire i daje 1 combo point kosztem 10 energii.
Engulf in Flames
Malygos - Engulf in Flames Kończący atak (finishing move), który zadaje 1500 obrażeń Fire co 3 sekundy. Efekt ten się stackuje i przy maksymalnej ilości combo pointów może trwać do 22 sekund. Koszt: 50 energii.
Revivify
Malygos - Revivify Leczenie typu HoT (healing over time), które trwa 10 sekund, daje 500 punktów życia i daje 1 combo point kosztem 10 energii. Stackuje się do 5 razy (buff Revivify każdego gracza stackuje się osobno).
Life Burst
Malygos - Life Burst Kończący ruch, który jest ogromnym uzdrowieniem AoE zwiększającym prędkość castowania wszystkich graczy w zasięgu o 50%. Zależnie od zabranej ilości combo pointów, uzdrawia do 15k życia i trwa do 25 sekund. Promień: 50 yd. Koszt: 50 energii.
Flame Shield
Malygos - Flame Shield Kończący ruch, który otacza twojego smoka ognistą tarczą zmniejszającą wszystkie otrzymane obrażenia o 80%. Zależnie od zabranych punktów combo trwa do 6 sekund. Zabiera 25 energii i posiada cooldown 30 sekund.
Blazing Speed
Malygos - Blazing Speed Zwiększa prędkość ruchu twojego smoka o 500% na 8 sekund. Nie zabiera energii i ma cooldown 30 sekund.


Nieprawdą jest to, że istnieje kilka rodzajów combo pointów i każdy finishing move potrzebuje ich inny rodzaj.
Punkty combo przywiązane są do danego gracza lub bossa, którego właśnie masz jako cel. Jeżeli zmienisz cel, twoje punkty combo zostaną zresetowane. Przykładowo: wystrzeliwujemy 5 Flame Spike'ów przez co mamy 5 punktów combo na Malygosie - możemy więc w tym momencie bez problemu użyć naszej umiejętności Flame Shield. Jednak gdy namierzymy siebie, punkty combo zostaną zresetowane, nasza ognista tarcza się nie odpali (bo nie ma punktów combo) i za pewne zginiemy od Surge of Power.
Polecam wszystkim potrenować grę tym smoczkiem na daily queście "Aces High" w Coldarra - kontrolujemy w nim tego samego smoka co podczas walki z Malygosem. Ba, nawet wrogie smoczki z tego questa mają podobną umiejętność do Surge of Power Malygos'a.
Najpopularniejszą strategią na zabicie Malygosa jest poniższa taktyka:

    * Wszyscy znajdują się w jednym, tym samym miejscu i na tym samym poziomie wysokości co Malygos. Trzeba być w takim zasięgu, aby nie znajdować się w promieniu 30yd, ale móc używać Flame Spike.
    * 3 graczy powinno być mianowanych na healerów, którzy 4x castują HoT na siebie i następnie używają Life Burst, który leczy wszystkich w zasięgu 60 yd za niemal 25% życia. Ewentualnie, gdy ktoś ma mało życia, HoT można rzucić na kogoś innego. W 10 osobowej wersji myślę że leczących smoczków wystarczy tylko 2, a być może nawet tylko 1.
    * Pozostałe smoczki cały czas używają Flame Spikes, a przy uzbieranych 3-4 punktach combo rzucają Engulf in Flames. Czar ten stackuje się nieskończenie wiele razy i zapewniam, że bez tej umiejętności nie zdążymi zabić Malygosa przed licznikiem enrage.
    * Należy pamiętać o uciekaniu przed Static Field. Nie należy jednak odsuwać się dalej niż potrzeba, gdyż możemy trafić na drugą kulkę. Najlepiej jest więc po prostu strafem przesuwać się w prawo (przycisk D), patrząc się w tym czasie na Malygosa, aby ruch był po okręgu.
    * Nie możemy też pozwolić na zniknięcie naszego debuffu Engulf Flames - gdy jesteśmy zmuszeni do użycia Flame Shield, to po jej użyciu szybko wbijmy kolejny punkt combo przez Flame Spike i szybko odświeżmy czas debuffa Engulf Flames.
    * Pamiętajmy o naszej energii. Powinniśmy schodzić maksymalnie do ok. 25 - tak, aby móc w każdej chwili użyć Flame Shield'a czy odświeżyć Engulf Flames.


Inną popularną taktyką jest używanie Engulf Flames przy 3 combo punktach, co skutkuje większym dpsem - tyle, że trzeba bardziej uważać na swoją energię. Szczerze ją polecam - jest ciut trudniejsza, ale nie wymaga ona healerów i jest znacznie skuteczniejsza. Nasza sekwencja by wyglądała wtedy mniej więcej tak: revivify, 3x flame spikes, chwilka przerwy, engulf in flames i znów revivify i 3x flame spikes. Engulf in Flames rzucamy tuż po tym, gdy Malygos rzuci na jednego z gracz Surge of Power - a jeżeli rzuci on to na nas, to zamiast engulf używamy flame shield, odświeżamy revivify i znów dajemy 3x engulf in flames. Dobre do tego jest poniższe macro (choć myślę, że lepiej samemu jest rzucać te zaklęcia). Macro to przydaje się także w fazie I - zaznacza ona pobliskiego Power Sparka.

/castsequence reset=target/combat Flame Spike, Flame Spike, Flame Spike, Engulf in Flames, Revivify
/target power


Na końcu walki pojawia się Alexstrasza i dokańcza walkę. Loot otrzymujemy w prezencie Alexstraszy i oprócz samych itemków, otrzymujemy 2 badge. Wyjść z instancji możemy poprzez portal, który również się pojawia po bitwie.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.pretorian.pun.pl www.warcry.pun.pl www.kingdomyaoi.pun.pl www.miasteczkoggc.pun.pl www.downloadjava.pun.pl